samotneblogowanie.blog.bielsko.pl
 
bielsko.biala.pl
blog.bielsko.pl
samotneblogowanie.blog.bielsko.pl/rss
strona główna - samotneblogowanie.blog.bielsko.pl
« strona główna

Komentarzy (0)

Fajny facet :)

  

Słucham sobie teraz radia zet i przyszła mi na myśl ta piosenka. Fajny koleś i przystojny. Może by się tak wybrać na jakiś jego koncert? Ciekawe, kiedy odwiedza Polskę:P. Mam nadzieję, że ma to w planach. W ogóle mam poczucie, że jest teraz bardzo dużo fajnych piosenek na rynku:P. Chyba ten poprzedni rok był bardzo owocny, jeśli chodzi o wokalistów i zespoły grające muzykę pop.

2017-02-01 | Dodaj komentarz
(brak komentarzy)

Archiwum:


2017
» marzec (3)
» luty (7)

Ostatnie komentarze


[Luszka]
Może pomoże argument, że palacze to impotenci? Fajny blog :) Będę tu zerkać :)
[www.wizualneinspiracje.pl]
Polecam Nikon. Sama dlugo zastanawialam sie nad firma, przejrzalam mnostwo stron i rankingow i Nikon...

Ocena bloga:


Oceń blog:  1   2   3   4   5 

Reklama:


Statystyki bloga:


Wyświetleń: 2137
Newsów: 10
Komentarzy: 2
Ta strona kojarzona jest ze słowami:
Fajny facet :), blog Bielsko, blogi Bielsko-Biała